Matthew Cullinan Hoffman: A Vatikán LGBT aktivista

társaságot kért fel új internetes hírportáljának a

megtervezésére és üzemeltetésére





Honlapunk kapcsolódó írásai: A sötétség jászla (a Vatikánban) és A Vatikán "szexuálisan szuggesztív" betlehemi jászla aggasztó kapcsolatba hozható az olasz LGBT aktivistákkal .



Az emberben felszökik a pumpa, amikor hírét veszi, hogy egy vatikáni tisztviselő, aki szoros kapcsolatokat ápol az LGBT aktivistáival, egy nyíltan homoszexuális marketingcéget kért fel, hogy tervezze meg és üzemeltesse a Szentszék internetes hírportálját.

Az Accenture nevű cég világszerte arról híresült el, hogy a homoszexuális politikai irányvonalat reklámozza, díjakat nyert, mint a "leg-melegbarátabb" munkaadó, és olyan videókat készít, amelyekkel az "LGBT jogokat" hirdeti az egész világon.

Az Accenture az LGBT "büszkeség" anyagai számára egy teljes honlapot és tizenkét, a homoszexuálisoknak mind cégen belül, mind a társadalomban általánosan történő "befogadását" reklámozó LGBT videót tartalmazó könyvtárat működtet a weboldalán. Akkora a cég elkötelezettsége a homoszexualitás népszerűsítésének az irányában, hogy 2013-ban Angliában elnyerte a "leg-melegbarátabb" társaság, 2016-ban Írországban pedig a "leginkább LGBT munkahely" címet.

A társaság aláírta az USA Legfelsőbb Bíróságnak az Obergefell kontra Hodges ügyben hozott döntésében a homoszexuális felperes támogatását, amelynek a következtében mind az ötven államot arra kényszerítették, hogy elismerjék a "melegházasságot". Azonkívül pénzzel támogatja az "Emberi Jogok Kampányt", egy amerikai meleg lobbi szervezetet, amely viszonzásként 100 százalékosan homoszexuális-barátnak minősítette a céget.



Az Accenture Interaktív Olaszországi főnöke, Alessandro Diana szerint az Accenture nem vett részt a szerződés megfogalmazásában. Hanem a Vatikán hivatalnokai keresték meg az Accenture-t a saját elképzeléseikkel ...

forrás: www.lifesitenews.com


Real Time Web Analytics